أكاديمية 15 مايو للهندسة
أكاديمية 15 مايو للهندسة

أول منتدي هندسي ترفيهى رياضي أجتماعى سياسي خاص بلامعهد العالي للهندسة بمدينة 15 مايو نرحب بكل الأعضاء والزوار وطلباتكم أوامر في كل المجالات هدفنا اننا نفيد ونستفيد يعنى متبخلش علينا بمعلومة عشان محدش يبخل عليك بمعلومة وربنا يوفقنا يارب

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

استفسار

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1 استفسار في الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 6:23 am

بروفبى

مشرف
مشرف
انا بستفسر عن كتب اعدادى والادوات الهندسيه فمن لديه رد فليتفضل Mad

2 اهلا بيك في الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 6:37 am

Admin

Admin
بالنسبة لموضوع الكتب المفروض ان كل دكتور بينزل كتب خاصة بيه بس شكلها في مشاكل وعشان الوقت مضغوط فهما منزلوش كتب وده مصلحة ليكم انتوا كده الأمتحان مش هيخرج تماما برة المحاضرات اللي بتاخدوها عشان ضغط الوقت

ثانيا

الأدوات هتختلف حسب انت عايز تتدخل مدنى ولا عمارة

يعنى هي أعدادي عايز مسطرة حرف تى هتختلف لوانت مدنى هاتها 80 لو عمارة هاتها 100 او 120

وطبعا المثلثات والبرجل والقلم الرصاص والأستيك وكده

ويسعدنا انضمامك لينا كطلب من اعدادي ونتمنى تمدنا بأي طلبات يعنى الأبحاث المطلوبة منكم او اي شئ

واحنا تحت امرك ولا نأخر شئ ونساعد كما ساعدونا

وشكرا
أدارة المنتدي

http://hccae.dahek.net

3 مشكور في الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 6:42 am

بروفبى

مشرف
مشرف
Admin كتب:بالنسبة لموضوع الكتب المفروض ان كل دكتور بينزل كتب خاصة بيه بس شكلها في مشاكل وعشان الوقت مضغوط فهما منزلوش كتب وده مصلحة ليكم انتوا كده الأمتحان مش هيخرج تماما برة المحاضرات اللي بتاخدوها عشان ضغط الوقت

ثانيا

الأدوات هتختلف حسب انت عايز تتدخل مدنى ولا عمارة

يعنى هي أعدادي عايز مسطرة حرف تى هتختلف لوانت مدنى هاتها 80 لو عمارة هاتها 100 او 120
جزاك الله كل خير
وطبعا المثلثات والبرجل والقلم الرصاص والأستيك وكده

ويسعدنا انضمامك لينا كطلب من اعدادي ونتمنى تمدنا بأي طلبات يعنى الأبحاث المطلوبة منكم او اي شئ

واحنا تحت امرك ولا نأخر شئ ونساعد كما ساعدونا

وشكرا
أدارة المنتدي

4 جزاك الله خير ولكن انا لى استفسار اخر في الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 6:47 am

بروفبى

مشرف
مشرف
حضرتك فرقه كام
وانا كنت عايز استفسر على عدم رفع محاضرات اعدادى على ها المنتدى علشان الدكتور بتاع التكامل مابيشرحش حاجه وانا خايف جزاكم الله كل خير ووفككم

5 متقلقش في الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 6:49 am

Admin

Admin
لا متقلقش وان شاء الله خير
وهنحاول نرفعلك كل ما يفيدك
انا في تالتة

وياريت تدعو كل اصدقائك للمنتدي عشان نقدر نستفيد منهم ونفيدكم كلكم وكلنا نستفيد

6 هلا هلا في الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 6:53 am

بروفبى

مشرف
مشرف
انشاء الله ندعو الاصدقاء جميعا الى هذا المنتدى بس انا عايز اسل ليه الهيصه الى بتكون فى المحاضرات ده وليه الدكتور مابيقدر يسيطر

7 لا في الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 6:59 am

Admin

Admin
لا الموضوع ده مكنش عندنا بس عشان انتوا عددكم كبير جدا

عموما ياريت تتدخل منتدي الشكاوي وتقول الموضوع ده وياريت اسم الدكتور او حتى الدكاترة واحنا هنعرض مشكلتك بأذن الله

ومتخفش اسمك مش هيجى في الموضوع تماما

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]